Ogłoszenie numer: 10145084, z dnia 2025-08-09
Klient portalu Praca.pl
Doradca ds. Sprzedaży Ubezpieczeń
Miejsce pracy: pomorskie
Opis stanowiska
- Pozyskiwanie nowych klientów i oferta ubezpieczeń (na życie, majątkowe, grupowe).
- Przygotowywanie indywidualnych ofert ubezpieczeniowych
- Spotkania z klientami.
- Doradztwo w wyborze najlepszych rozwiązań ubezpieczeniowych.
- Budowanie trwałych relacji z klientami.
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych.
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta.
- Gotowość do pracy na umowę zlecenie lub jako samozatrudniony.
- Znajomość produktów ubezpieczeniowych.
- Determinacja w osiąganiu celów.
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Niekaralność.
- Znajomość ubezpieczeń na życie.
Oferujemy
- Wynagrodzenie prowizyjne bez górnej granicy.
- Profesjonalne szkolenia
- Możliwość awansu na stanowisko Menedżera Zespołu.
- Elastyczne godziny pracy (work life balance).
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Konkursy sprzedażowe z nagrodami, w tym wyjazdy zagraniczne.
Podobne oferty
Specjalista ds. Ubezpieczeń Korporacyjnych
Aktywne pozyskiwanie klientów korporacyjnych Realizacja indywidualnych planów sprzedaży Badanie potrzeb klienta w zakresie ubezpieczeń Negocjowanie i tworzenie ofert ubezpieczenia Budowa długotrwałych relacji z klientami oraz pośrednikami Wsparcie Doradców i Agentów w procesie sprzedaży i...
Więcej informacjiAgent ubezpieczeniowy
Obsługa klienta, wystawianie polis ubezpieczeniowych, praca wyłącznie w biurze. Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: biegła obsługa komputera i obsługa internetu
Więcej informacjiAgent ubezpieczeniowy
obsługa klienta zainteresowanego zawarciem polisy, pozyskiwanie klientów, obsługa komputera, ksera, kasy fiskalnej.* umowa o pracę lub zlecenie, możliwość zatrudnienie na cały etat lub w niepełnym wymiarze, godziny pracy do ustalenia wg preferencji kandydata. Wymagania konieczne:...
Więcej informacjiDoradca Klienta / Agent ubezpieczeniowy
obsługa klienta i budowanie z nim długotrwałych relacji, rozwój bazy Klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi Klienta, reprezentowanie firmy i dbanie i jej wizerunek, analiza potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, zawieranie umów z Klientami. minimum średnie wykształcenie,...
Więcej informacji