Ogłoszenie numer: 9685450, z dnia 2025-04-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kościan
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
- Umiejętność obsługi MS Office.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
- Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
- Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
- Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
- Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Podobne oferty
e-Doradca Klienta
Zdalne wsparcie Oddziałów stacjonarnych w sprzedaży ubezpieczeń i obsłudze klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Obsługa leadów sprzedażowych Realizacja planów sprzedażowych Budowanie własnego portfela klientów i jego bieżąca obsługa Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem...
Więcej informacjiSpecjalista ds. współpracy z partnerami sprzedaży (ubezpieczenia)
Obsługa zapytań partnerów biznesowych zgodnie z obowiązującymi standardami Budowanie i utrzymywanie relacji z pośrednikami w celu zwiększenia sprzedaży Wsparcie merytoryczne w zakresie produktów i procesów ubezpieczeniowych Monitorowanie rentowności wybranych linii produktowych...
Więcej informacjiDoradca ds. ubezpieczeń
sprzedaż i promocja produktów firmy, rozwój bazy klientów, utrzymywanie wysokiej jakości obsługi, zawieranie umów z klientami Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych Uprawnienia: obsługa komputera Wymagania inne:...
Więcej informacjiDoradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych, Profesjonalna obsługa klientów zgodnie z obowiązującymi standardami, Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat na produkty ubezpieczeniowe, Utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, Rozwój i zarządzanie portfelem klientów. Minimum roczne...
Więcej informacji