- Telefoniczna sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie,
- Kontakt z klientem za pośrednictwem połączeń wychodzących i przychodzących,
- Praca w systemie CRM,
- Wsparcie klientów w zakresie ich decyzji zakupowych,
- Realizacja wyników w oparciu o wskaźniki KPI oraz plany sprzedażowe.
- Łatwość w prowadzeniu rozmów handlowych z klientem,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku,
- Zorientowanie na wysokie zarobki,
- Płynna znajomość języka polskiego,
- Wykształcenie średnie (techniczne/ogólnokształcące/maturalne),
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Doświadczenie w pracy z klientem bezpośrednio lub telefonicznie.
- Stałą podstawę + system prowizyjny,
- Wysokie bonusy sprzedażowe bez górnej granicy wynagrodzenia!
- Płatne szkolenie wstępne o charakterze praktyczno-teoretycznym,
- Możliwość awansu już po 3 miesiącach pracy,
- Pakiet benefitów (karta MultiSport, opieka medyczna, lekcję jęz. angielskiego),
- Ubezpieczenie grupowe,
- Liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finsowymi,
- Biuro w samym centrum miasta - dogodny dojazd z każdego miejsca w Warszawie.
- Prywatna opieka medyczna
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Dofinansowanie do nauki języków
- Ubezpieczenie na życie
- Gry wideo
- Program Rekomendacji Pracowników
- Możliwość przyjścia do biura z psem
- Konkursy z nagrodami
- Inicjatywy dobroczynne
Podobne oferty
Urzędnik ubezpieczeń społecznych
zgodnie z programem stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Więcej informacjiDoradca Klienta
Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w pozyskiwaniu klientów i sprzedaży...
Więcej informacjiPracownik do spraw ubezpieczeń
wg. harmonogramu Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe Uprawnienia: osługa komputera Wymagania inne:
Więcej informacjiKonsultant / Konsultantka ds. Sprzedaży
Twój zakres obowiązków? Sprzedaż ubezpieczeń na życie i zdrowie Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Realizacja wyznaczonych wskaźników KPI Prowadzenie rozmów zgodnie z określonymi standardami w celu budowania długotrwałych relacji z Klientami Obawiasz się czy dasz...
Więcej informacji